2012. február 27., hétfő

Játék a tárcáért

Facebook oldalam lájkolóinak száma nemhogy a 200, de 300-as létszámot is pikk-pakk átlépte, aminek nagyon örülök :)))) Ahogy ígértem, itt a JÁTÉK! A nyeremény a szavazatok alapján ezúttal egy tárca lesz.
Mutatom:




Ez a natúrabb darab kord anyagból készült, így strapabíróbb. Gyapjúfilc szív, pici csipke, és pár gyöngy díszíti.

A játékszabályok:
1. Ha a facebookon játszol velem, kérlek először lájkold az oldalam, oszd meg a játékfelhívást és hagyj kommentet a játékfelhívás alatt.
2. Ha a blogon játszol, kérlek hagyj kommentet :)
3. A játék vasárnap estig tart, a nyertest a kommentelők közül sorsolja ki Dóri :)

Jó játékot kívánok! 

34 megjegyzés:

  1. En is jatszok a tarcaert! Es remelem nyerek is, mert gyonyoru! :)

    VálaszTörlés
  2. Meseszééép : ) Szeretném : )

    VálaszTörlés
  3. régóta vágyom egy ilyenre *.* nagyon az én stílusom, gratulálok a munkáidhoz! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett, szolid és elegántos ;) . én is szeretném ám! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Csak így tovább! Jó lenne megnyerni :D

    VálaszTörlés
  6. Régi vágyam egy ilyen tárca! Talán fortuna nagyasszonya mellém áll! :-)

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen gyönyörű!! :) Annyira illene hozzám :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű! Én is szeretném:)

    VálaszTörlés
  9. ha már itt jártam, fel is iratkoztam. a játék fb-n megosztva. császár boglár. lolinno@gmail.com követlek: Boglár néven.

    VálaszTörlés
  10. nagyon régóta vágyok ilyen pattintós tárcára, és a színösszeállítása is abszolút az ízlésem!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, nagyon jól esnek, főleg, hogy többen közületek nálam sokkal régebb óta alkotnak gyönyörűséges dolgokat! Bízom benne, hogy jó úton haladok, és bele tudom vinni az ízlésemet az elkészített darabokba. No és nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy Nektek is tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  12. Szép, jó a szín. Szeretném... a facén is játszom...
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűséges,romantikus,...:) Szerintem nagyon is jó úton haladsz :)

    VálaszTörlés
  14. húúú, nagyon tetszik, nagyon ügyes vagy és nagyon szeretném :)

    VálaszTörlés
  15. tetszik nagyon! nagyon ügyes vagy!! :)

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörűség! Nagyon boldoggá tenne! ;)

    VálaszTörlés
  17. gyönyörű,,,,,
    bloon játszom veled...
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik
    Ha nem nyerem meg, megtanulok varrni :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jól haladsz, csodákat készítesz, gratulálok! Nagyon szeretném magaménak tudni ezt a gyönyörűséget!

    VálaszTörlés