2012. február 19., vasárnap

Játék a Csipkésfülű Nyúlért :)

Készült egy újabb nyuszi, a Csipkésfülű.... most épp Ő az aktuális kedvenc, igazán büszke vagyok rá, sikerült megvalósítanom, amit szerettem volna. Mivel mi tobzódunk már a nyulakban, arra gondoltam, mi lenne, ha játszanánk egyet????? Remélem benne vagytok! ;)

Először is bemutatom Nektek Őt:





Méretes nyuszi, 40 cm magas, no és teljes mértékben bababiztos, nincs semmilyen leszerelhető, lenyelhető része.

No és akkor a játékszabályok:
1. Ha a facebookon játszol velem, kérlek először lájkold az oldalam, oszd meg a játékfelhívást és hagyj kommentet a játékfelhívás alatt.
2. Ha a blogon játszol, kérlek hagyj kommentet és légy rendszeres olvasóm :)
3. A játék szerda délig tart, a nyertest a kommentelők közül sorsolja ki Dóri :)

Jó játékot kívánok!

15 megjegyzés:

  1. Kedves Barbi! Lájkoltam a facebook oldalt természetesen, mert tetszik amit csinálsz, és szeretnék a jövőben értesíést kapni az aktualitásokról. A nyuszi nagyon aranyos, remélem, hogy szerény kommentemmel én is csatlakozhatok a nyereményjátékhoz. Természetesen a blogod követője lettem! :)

    VálaszTörlés
  2. Üdv a blogon, örülök, hogy itt vagy ! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra :) A nyuszi nagyon aranyos! :) Köszönöm a lehetőséget! Üdvözlettel, Regina

    VálaszTörlés
  4. szia! én is szeretnék jelentkezni a játékra, csodaszép a nyuszi! remélem szerencsém lesz! :) sok-sok kreatív alkotást a jövőben is!

    VálaszTörlés
  5. Jujj-jujj... Annyira édes ez a nyuszi, hogy egyszerűen szükségem van rá. :)

    VálaszTörlés
  6. szia, én már játszom fészbukon úgyhogy most csak azért írok, mert azt írtad, h bababiztos a nyuszi. Remélem ha megnyerem akkor macskabiztos is, mert nekem csak cicababám van, de ő egyben egy ördög... :DDD Lizz ként követlek, nemtudom most miért magenta néven kell kommentelnem... nemérteméneztnamindegy. üdv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, nem tudom hogy fér meg egy cica és egy nyuszi, de ha Hozzád kerül a Csipkésfülű, akkor majd elmeséled! :) Amúgy javításra visszaküldhető, ha szükséges ;)

      Törlés
  7. Szia! Köszönöm a játéklehetőséget! Igaz most találtam meg a blogod ismerősöm facebook oldalán keresztül, de azonnal fel is iratkoztam ide, mert nagyon tetszik a blog és mindaz, amit csinálsz!

    Ezzel a kommenttel szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra és kívánok további jó blogolást és alkotást.
    üdv:Éva

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretetnék jelentkezni ^^ Föliratkoztam + megosztottam facebook-on a képet ^^ Haláli ez a nyuszi :)))

    VálaszTörlés
  9. itt is játzshatom, bár nincs blogom :) nagyon tetszik a nyuszika :) Széles Anett

    VálaszTörlés