2013. november 6., szerda

Magunknak varrtam....

Egy fali tárolót, hogy ne kallódjanak el a fontos levelek, elintéznivalók.

Kedvenc anyagaimból készítettem az alapot és a ferdepántot.  Igyekeztem, hogy a sarkok is szépek legyenek és ahhoz képest, hogy először csináltam ilyet, szerintem nem lett olyan rossz. :)
A zsebre kedvenc anyagaimból készítettem a bélyegeket, melyhez az ötletet a Pinteresten láttam: itt.
Így lehet a megmaradt anyagfecniket jól felhasználni. :)

Tudom, egy foltvarró most biztos szörnyülködik, de majd igyekszem ügyesedni! :)



5 megjegyzés:

  1. Semmi szörnyülködés, inkább némi szeretettel teljes irigykedés van :) Szép, ötletes a bélyeg - köszönjük :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, de NAGYON tetszik, ügyes vagy és ötletes (mint tudjuk...)!

    VálaszTörlés
  3. Bizony, nincs itt semmi szörnyülködés! Nagyon jó lett, szuper jó az ötlet is! Bélyeg mintát eddig még nem is láttam!!!! Köszi, hogy megosztottad velünk!

    VálaszTörlés