2012. május 9., szerda

Valami új

Már régóta szemeztem ezzel a gyönyörűséges kerettel, amelyet természetesen most is Szilvinél vásároltam, és a legújabb, szépséges, patchwork anyagommal. Új a keret, nem is bevarrós, hanem kis csavarokkal kell rögzíteni, amihez, be kell valljam, a párom segítségét kértem :) Szóval nagy kihívás volt, de egy igazi antik hatású tárca - kistáska lett belőle. Azt tervezem, hogy rövid láncot rakok rá karabínerrel, így kis alkalmi kézitáskaként lehet majd használni.






2 megjegyzés:

  1. Szia:)

    Hát nem győzök csodálkozni mennyire ügyes vagy!
    Igazán GYÖNGYÖRŰSÉGES lett ez a kis csoda is.Nagyon vigyázz rá:D

    Én is megkaptam ám a kis tárcámhoz a csodaszép anyagot és a csattot,de még nem volt rá időm..elhavaztam.Talán jövőhétre lemegy a sok felhalmozott munka,és lesz időm:) Már alig várom!
    További szép napot!

    VálaszTörlés