2015. január 18., vasárnap

Egy régóta várt táska

Végre elkészült ez a táska is, amit már nagyon-nagyon régóta vártak.... köszönöm a végtelen törelmet, Móni! :)

A szőttest úgy kaptam hozzá, és a forma is adott volt. Nem titok, hogy imádom a szőtteseket és ezek a fekete csíkok... :)
Sokat ötleteltünk, hogy hogyan legyenek a csíkok, végül az elejét emiatt 2 darabból varrtam össze és le is tűztem. Így még rusztikusabb lett a végeredmény, ami a fő cél volt. A talpán és az oldalain is végigfut a fekete csíkozás.
A transzfer mintát levendula olajjal vittem fel és fixáltam. A szőttes rücskösége miatt nem egyenletes a minta és nem is annyira erős, de ez is volt a terv a rusztikusság fokozásáért.
Bélése halvány kék csíkos designer textil, amelynek finomsága nagyon jól kiegészíti a szőttes durvaságát. Belül két nagy zsebet kapott.
Pántja natúr heveder alapra varrt valódi bőr pánt, melyet FABtextilnél vásároltam.

Íme:








6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez is,mint minden munkád! A csíkok is transzferálva vannak,vagy az anyag csíkos? Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy régi szőttesből készült terítő volt, ami anyagában ilyen fekete csíkos, bevallom, még sosem láttam fekete csíkos szőttest, nekem nagyon tetszik! Úgyhogy csak a középen lévő minta lett transzferálva, a csíkok nem.
      Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés