2013. május 6., hétfő

A hallgatás oka....

Bizony, jó rég írtam már a blogra. Be kell vallanom, most hogy így repülnek a hetek és felgyorsultak az események, egyszerűbb a varrományokat csak felpakolgatni a FB-ra, így a blogot sajnos elhanyagoltam....

Az április minden tekintetben sűrű volt, két vásáron is voltam, a MÜSZI-ben és a Nyüzsi vásáron. Mindkettőt nagyon élveztem, sok új ismerősre tettem szert és sok régi baráttal találkozhattam, no és nem mellesleg az én kedves vásárlóimmal! :)
A megrendelésekkel is igyekeztem haladni, újabbakat már nem tudok vállalni.

A másik nagy projekt az én majdnem 3 éves Dórim új szobájának kialakítása volt, festés, új bútorok, berendezés, átpakolás... de jelentem, készen van és szerencsére imád az új szobájában lenni, aludni. :)

Most, hogy lassan belépek már a 34. terhességi hétbe (valahogy erre ma döbbentem rá!), itt az ideje Emma szobájával is foglalkozni, elpakoltam Dóri kinőtt ruháit és elkezdtem mosni a pici ruhákat, hogy időben végezzek mindennel. Lassan a kórházi csomagot is össze kell raknom, cumisüvegeket elő kell vennem, stb.... Szeretném, ha minden elrendeződne, készen állna Emma érkezésére, hogy ne érjen váratlanul semmi. :)

No, és akkor mutatom, hogy mi minden készült az elmúlt 2 hétben ( a teljesség igénye nélkül):









2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz darabok! Tetszenek!
    Szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :)
      Én is szép hetet kívánok! :)

      Törlés