2013. január 11., péntek

1 éves a blog...JÁTÉK!!!


Bizony, 1 éve már, hogy elindult a blog és a FB oldal: a "Barbi varr".... nagyot fordult velem a világ. Köszönöm azt a sok pozitív élményt, amit Tőletek kaptam, hogy bíztattatok és értelmet adtatok az én kis varrogatásomnak.
Igyekszem a jövőben is sok szépséget és újdonságot hozni, igénylem a változást, a fejlődést.

Köszönetképpen hoztam egy játékot Nektek! :)

A játékra a Facebookon és a blogon is lehet jelentkezni.
A kérésem csak annyi, hogy legyetek a FB oldal rajongói és kommentben válasszatok a két nyeremény közül: a párna, melyet természetesen belső párnával együtt adok, és a tavaszi szett, a kistáska és a hozzá passzoló tárca közül. Megköszönöm, ha hírét viszitek a játéknak és megosztjátok a játékfelhívást.
A játékot vasárnap, vagyis 2013.01.13-án este 8-kor zárom le.
Jó játékot!


42 megjegyzés:

  1. Gratulálok a munkáidhoz,nagyon ügyes vagy,magadnak köszönheted :)
    Nekem a tavaszi szett tetszik nagyon,mert táska és tárca mániás vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Mind a kettö szép, a táskát választanám!

    VálaszTörlés
  3. Nehéz, de a párnát választom. :)

    Üdv:
    Horváth Zsófi

    VálaszTörlés
  4. A tavaszi szettet választom, de gyönyörű, ízléses mindkét felajánlás!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép mindkettő, viszont picivel jobban elnyerte tetszésemet a párna. :)

    VálaszTörlés
  6. Húúhaaaaa ez egy jó kérdés, melyiket is választanám?! Talán a tavaszi szettet, mivel lassan érkezik hozzánk :)
    Üdv.: Orsi

    VálaszTörlés
  7. Boldog Blogszülinapot :)Nehéz a döntés, de a tavaszi szettet választom !

    VálaszTörlés
  8. Kedves Barbi! Továbbra is imádom a munkáidat!! A párnát szeretném választani! üdv, Anett

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek. :) Én a párnát választanám. Boldog blog-szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én táska mániás vagyok, szóval az. Boldog blogszülinapot kívánok és még sok-sok továbbit is! Gabi

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek! De a táskamániám verhetetlen!
    FB-on Bicone Fusing névvel találsz a rajongóid között.

    VálaszTörlés
  12. Én a párnát választanám! Mindkettő gyönyörű egyébként!
    És sok szeretettel gratulálok a bloghoz, meg a szép munkákhoz!
    Kristóf Kinga

    VálaszTörlés
  13. Szia Barbi!
    Nagyon szép mind a kettő, én mégis inkább a táska-tárca komót szeretném, hátha úgy előbb lesz tavasz. :)

    VálaszTörlés
  14. taska-penztarca szettet valasztanam:)

    VálaszTörlés
  15. Szija!

    Nehéz választani, de a párna :) Amúgy grat a szülinaphoz :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Boldog blogszülinapot!
    A tavaszi szettet választom.
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  17. Szia Barbi!
    Gratulálok a bloghoz és a szépséges munkákhoz!
    A tavaszi szettet választanám!
    Minden jót!
    Üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  18. Én a táskaszettet választanám, jó lenne, ha hozna egy kis napsütést :)

    VálaszTörlés
  19. Szia Barbi!!Táska mániám van,így azt szeretném.Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  20. Boldog blog-szülinapot!
    A táska! :) (Soha nincs elég, pláne ilyen szépségekből... :)
    Julcsi

    VálaszTörlés
  21. Boldog szülinapot kívánok! :)
    Régóta figyelemmel követem a munkáidat a facebookon (Orsi Maya Molnár), és nagyon szép dolgokat varrsz.
    Ha nyerek, akkor a párnát választom :)

    VálaszTörlés
  22. Boldog blogszülinapot!
    Nem volt könnyű a választás, de a tavaszi szettet választanám. :)
    Üdv

    VálaszTörlés
  23. A táskát szeretném megnyerni!
    Csodaszép :)

    Jankó Eda

    VálaszTörlés
  24. Boldog blogszülinapot és még sok szép munkával teli évet kívánok. Jah és a tavaszi szettbe szerettem bele (így azt szeretném megnyerni). Pusz

    VálaszTörlés
  25. Szépségesek! A táskás szettet szeretném.
    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  26. Boldog szülinapot!
    Gyönyörű mindkettő!

    A szettet választanám:)

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  27. Isten éltessen! Én a tavaszi szettet választanám.

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok a gyönyörű munkáidhoz. :) További sok sikert kívánok, és boldog születésnapot! :) Én a párnát választanám, ha nyernék.

    Sallai Zoltánné

    VálaszTörlés
  29. Boldog Születésnapot! :) Táskás szettet választanám! Örömmel hordanám és nem csak tavasszal! :) Üdv, Netty

    VálaszTörlés
  30. Boldog Születésnapot kívánok. :)
    A Tavaszi szettnek nagyon örülnék, köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  31. Boldog Blogszületésnapot! (A FB-on Berkesné Bihari Andrea vagyok és egy ideje már követlek) tetszenek a munkáid, gratulálok hozzá!
    Ha a kalapból engem húzol ki én a Tavaszi szettet szeretném% :)

    VálaszTörlés
  32. Csodaszép az a párna, én őt választanám! *.*

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szépek a munkáid! Nehéz volt a választás, de ha nyernék a tavaszi szettet választanám.

    További sok sikert kívánok!

    Szakács Szilvia

    VálaszTörlés
  34. Mindkettő nagyon szép, de és a tavaszi szettet választanám. Nagyon ügyes vagy! :) Bori

    VálaszTörlés
  35. Én mindegyiknek nagyon örülnék

    VálaszTörlés
  36. Boldog blogszülinapot! Nagyon tetszenek a munkáid, csak így tovább. :)

    FB-n Diána Stiller néven lájkoltalak és a párnát szeretném megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  37. Nagyon szép minden amit csinálsz:) Alexandra Stonem

    VálaszTörlés
  38. Gyönyörűek! Gratulálok! Én a tavaszi szettet választanám! :)

    VálaszTörlés
  39. A játékot lezártam, köszönöm a részvételt! :)
    9 körül jövök az eredménnyel!

    VálaszTörlés
  40. Eredményhírdetés:

    Ismételten köszönöm a részvételt, hogy velem ünnepeltétek az 1 éves szülinapját az oldalnak. Üdv az újonnan érkezőknek, igyekszem a jövőben is szépségeket mutatni, lesznek változások, és lehet, hogy még egy boltocskám is nyílni fog valahol a neten...
    Akik lemaradtak, ne aggódjanak, lesz még játék, Húsvétkor biztosan!

    Nem húzom az időt tovább....

    A tavaszi szettet nyerte: FBról Homor Márta

    A párnát pedig: a blogról orsimaya.

    Kérlek Titeket keressetek meg itt az oldalon, vagy a barbivarr@gmail.com-on, hogy megbeszélhessük a részleteket. Amennyiben 1 héten belül nem jelentkeznek a nyertesek, újra sorsolok.
    Szép estét mindenkinek!

    VálaszTörlés
  41. Kedves Barbi, köszönöm szépen :) Írok emailt!

    VálaszTörlés