2012. január 11., szerda

Az első buksza

Anyagaim nagy részét a Meseboltban vettem, illetve a Fabulous Textil-ből rendeltem, itt vannak helyes tárcakeretek is, gondoltam csak megpróbálok varrni egyet. Amúgy is akartam egy kis pénztárcát, mert a ami van, az túl nagy, vinnem kell hozzá a táskámat is, ami a játszótéren annyira nem praktikus. Ebbe pedig belefér az apró, a papírpénz, no és a bankkártyám is és elfér a kabátzsebemben.
Tilda anyagokból készült, a külső anyag a sötétebb, gondolva a koszolódásra, a bélés pedig ennek a világosabb inverze. Vatelinnel béleltem, így egész jó tartása lett.



Már úton vannak a további keretek, ugyanilyen, nagyobb és íves is, már alig várom, hogy belefoghassak :) Az egyiket kis elegáns táskának szeretném megcsinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése